Z dniem 25 maja 2018r. wchodzi w życie ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanym RODO lub GDPR (General Data Protection Regulation).
Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Ochrony Danych Osobowych (RODO): Więcej informacji.
Wykorzystujemy informacje zapisane za pomocą plików cookies w celach reklamowych, statystycznych, uwierzytelniania użytkowników oraz dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce istnieje możliwość zmiany ustawień zapisu plików "cookies". Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia oraz zgodę na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem
Kluczowym elementem prowadzonej polityki jakości przez Transport Gawryś jest zagwarantowanie Klientowi wysokiego poziomu obsługi transportowo-logistycznej. Jako firma transportowo logistyczna uzyskała pierwszy certyfikat w 2004 roku, następnie ISO 9001 : 2008, ISO 9001 : 2015. , które stanowią dowód na pracę w poszanowaniu międzynarodowych standardów jakościowych,
W celu usprawnienia obsługi Firma inwestuje ciągle w nowe środki transportu, magazyny, systemy informatyczne oraz szkolenia pracowników. Z tych powodów Transport Gawryś. skutecznie konkuruje wśród przewoźników europejskich.
Transport Gawryś stawia przede wszystkim na jakość świadczonych usług, dlatego:
– stale unowocześnia flotę pojazdów,
– wprowadza innowacyjne rozwiązania logistyczne,
Za przestrzeganie zasad jakości odpowiedzialny jest:
Dział Jakości i Reklamacji
tel: 0048 1722 10 771
fax: 0048 1722 10 770
e-mail: j.gawrys@transport-gawrys.pl
W celu przesłania uwag lub sugestii dotyczących naszych usług – prosimy o skorzystanie z adresu powyżej.